Lättläst sida

Lättläst
00:00 / 01:01

Välkommen till Evanda!
Evanda erbjuder personlig assistans. Det är till för dig som behöver hjälp i vardagen. Du kan till exempel behöva hjälp med att duscha, äta och kommunicera. Målet med personlig assistans är att ge dig ett bra liv.

Vi har personliga assistenter som hjälper dig med det du behöver.

Du får själv välja vem som ska vara din personliga assistent.

Om du vill ha personlig assistans måste du få ett beslut enligt LSS.

Vi kan hjälpa dig att söka det. Hjälpen kostar ingenting.

Om du vill veta mer om oss kan du ringa, besöka oss eller

skicka ett e-postmeddelande.
Vill du veta mer om personlig assistans?

Evandas telefonnummer: 0720715580

Evandas e-post: info@evanda.se